czwartek, 11 grudnia 2014

W oczekiwaniu na świąteczne pudełka kosmetyczne...

Już dziś wysyłka zarówno ShinyBox jak i beGLOSSY, więc z niecierpliwością czekam na piątkowy wieczór, kiedy będę mogła cieszyć się całą masą nowych kosmetyków (bo mam nadzieję, że obydwa zamówienia dotrą do mnie jutro :-) ). Mam nadzieję, że w tym miesiącu się nie zawiodę i w każdym z pudełek znajdę coś co w stu procentach przypadnie mi do gustu :-)


ShinyBox zapowiedział edycję o wartości 200zł składającą się z 9 kosmetyków: 7 pełnowymiarowych i 2 miniatur oraz prezentu niespodzianki. Pudełko ma pachnieć wyjątkowo i świątecznie. Klub VIP otrzyma również 2 dodatkowe kosmetyki, ale ponieważ wolę pakiety od subskrypcji to do klubu raczej nigdy się nie załapię, bo przynależność do klubu zapewnia tylko pakiet na 12 miesięcy, a to spory wydatek. Zresztą jeśli uda mi się jeszcze trafić na jakieś dodatkowe promocje to może opłacać się bardziej niż dodatkowy kosmetyk raz na sześć miesięcy ;-)
W beGLOSSY łatwiej zostać klientką VIP, bo wystarczy mieć pakiet na 6 miesięcy, a promocji na zakup pudełek chyba widziałam mniej niż w Shiny, więc nie opłaca się kupowanie krótszych pakietów. Tym sposobem załapałam się się do klubu VIP i w moim pudełku znajdą się wszystkie kosmetyki obiecane przez beGLOSSY. Firma nie podaje jaka będzie wartość pudełka, ale znajdzie się w nim bardzo dużo produktów: 5 pełnowymiarowych kosmetyków z różnych kategorii, dodatkowo 2 upominki świąteczne oraz 2 kosmetyki dla klientek VIP. Już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że będzie warto. Dwa ostatnie pudełka nie były szczególnie zachwycające, choć niektóre produkty w trakcie używania okazały się ok, ale mam nadzieję, że ta edycja przyćmi ostatnie porażki.

Bardzo lubię niespodzianki, więc czekam na to co będzie dalej. Moja subskrypcja beGLOSSY kończy się w marcu i jeszcze nie wiem czy będę ją przedłużać - myślę, że będzie jeszcze czas na decyzję, natomiast ShinyBox kończy mi się już teraz, ale na 100% przedłużę ją na kolejne miesiące.

No to czekamy! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz