środa, 10 grudnia 2014

Weekendowe wspomnienia

Wybaczcie mi proszę moją długą nieobecność, ale ostatnie kilka dni spędziłam poza domem zachwycając się pięknem Pragi i odpoczywając od zanieczyszczonego krakowskiego powietrza ;-)



Przed wyjazdem trochę zajmowałam się pisaniem, ale niestety były to głównie reklamacje, a nie posty na bloga. Miałam ostatnio jakąś czarną serię jeśli chodzi o zamawianie przez internet i pewnie napiszę Wam kiedyś kilka słów o tym jak sklepy potrafią bądź nie potrafią załatwić sprawy z pomylonym zamówieniem lub opóźnioną dostawą.
Dzisiaj jednak chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć z jednego z moich ukochanych miast w Europie. Co prawda mój cel to zwiedzić wszystkie stolice Europy, ale nie wiem jak mi pójdzie skoro wciąż chcę wracać do Pragi :-) Tym razem była to moja czwarta wizyta, ale po raz pierwszy spędziłam tam aż trzy dni i po raz pierwszy miałam czas na coś więcej niż spacer standardową trasą obejmującą Hradczany, Most Karola i Stare Miasto. Termin wybrany nieprzypadkowo - ze względu na trwające w grudniu jarmarki adwentowe. Liczyłam też na odrobinę śniegu, który również tworzy niesamowitą atmosferę, ale mimo jego braku miasto było naprawdę piękne i emanowało świąteczną atmosferą. 

Zapraszam do oglądania! :-)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz