czwartek, 6 listopada 2014

beGLOSSY według The Best Shopping Ever

Obiecałam we wtorek, że wrzucę zdjęcia i opis kosmetyków, które sama sobie wybrałam w ramach gratisowego pudełka beGLOSSY. Dziś spełniam swoją obietnicę :-)



Wbrew pozorom wybór kosmetyków do własnego pudełka nie był łatwy, bo z przedstawionych na Facebooku produktów podobał mi się zwykle więcej niż jeden z danej kategorii. Ostatecznie jednak moje pudełko przedstawia się następująco:
  1. Clarena - Kawiorowy peeling do twarzy (30 ml - miniatura)
  2. Olay - Krem pod oczy Instant Hydration 30+ (15 ml - pełny produkt)
  3. Iwostin - Hipoalergiczny żel do mycia Sensitia (100 ml - miniatura)
  4. Model Co - Lip Duo (Szminka 3,8g; Błyszczyk 2,3 ml - pełny produkt)
  5. Batiste - Suchy szampon o zapachu wiśniowym (50 ml - miniatura)
  6. La Roche-Possay - Ultralekki fluid do twarzy SPF 50+ (3 ml - próbka)
  7. See By Chloe - Woda perfumowana (1,2 ml - próbka)

Moim zdaniem całkiem niezła zawartość, zwłaszcza, że na 100% zużyję każdy z tych produktów. Krem pod oczy jest co prawda przewidziany dla osób trochę starszych niż ja, ale bardzo chciałam przetestować tę firmę, a już dawno się nauczyłam, że moja skóra reaguje na działanie kremu, a nie na to co jest na nim napisane ;-)

Batiste było moim świadomym wyborem, bo mam inny szampon tej firmy, a taka miniaturka przyda się na wyjazdy albo do torebki.


Szminkę z błyszczykiem zdążyłam już oczywiście przetestować :-) Ma ładny kolor i co najważniejsze zupełnie nie ma smaku. Bardzo, ale to bardzo nie lubię kiedy po nałożeniu na usta jakiegokolwiek kosmetyku czuję gorzki albo metaliczny posmak. Taki kosmetyk jest u mnie od razu skreślony. Szminka nie wysusza mi ust, łatwo się nakłada i bardzo ładnie pachnie. Wykończenie jej dołączonym błyszczykiem o równie ładnym zapachu sprawia, że usta wyglądają bardziej naturalnie. Według moich dotychczasowych obserwacji produkt trzyma się na ustach aż do zjedzenia czegokolwiek :-) Później make up trzeba poprawić, ale dla mnie nie stanowi to jakiegoś problemu.



Reszta kosmetyków cierpliwie czeka na swoją kolej :-) Pojawią się z pewnością w kolejnych postach, gdy tylko zostaną przetestowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz