poniedziałek, 10 listopada 2014

Liz Earle - słowo o muślinowych szmatkach do mycia twarzy

Niedawno przeglądając na YouTube filmiki urodowe trafiłam na porady dotyczące demakijażu, w których Nissiax83 używała szmatek muślinowych do dokładnego oczyszczania twarzy z makijażu i innych zanieczyszczeń. Nigdy czegoś takiego nie używałam, ale zachęcona również innymi opiniami postanowiłam spróbować.



W Polsce te szmatki nie są zbyt popularne, więc po krótkich poszukiwaniach i długim zastanawianiu zdecydowałam się na zamówienie ich bezpośrednio z Wielkiej Brytanii. Cenowo wychodzi podobnie do zamówienia oryginałów na Allegro, a na oficjalnej stronie internetowej załapałam się jeszcze na promocję w postaci gratisowego miniproduktu do mycia twarzy Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser (30 ml) wraz z mniejszą wersją szmatki muślinowej.

Plus dla sklepu za szybką realizację zamówienia - przesyłka została wysłana w dniu złożenia przeze mnie zamówienia. Standardowy czas oczekiwania na zamówienie na terenie Europy to 7 do 10 dni roboczych, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Już nie mogę się doczekać testowania i mam nadzieję, że zarówno szmatki jak i żel staną na wysokości zadania :-)

A Wy czego używacie do oczyszczania twarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz