poniedziałek, 3 listopada 2014

Oczyszczanie z Yasumi

Największym zaskoczeniem październikowego pudełka ShinyBox był dla mnie produkt Yasumi - Clean & Fresh Silky Powder, czyli puder do mycia twarzy. Tekst z ulotki brzmiał bardzo zachęcająco:
Puder do codziennego oczyszczania skóry, idealny do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry.
Samo opakowanie wśród innych kosmetyków wyglądało dość niepozornie, ale i tak przyciągnęło moją uwagę.


Jak na produkt do mycia twarzy, puder Yasumi ma też niespotykaną formę proszku. Dla mnie to duży plus, bo mogę bardzo dokładnie dozować ilość kosmetyku, a samo opakowanie nie zajmuje dużo miejsca, co ma znaczenie przy pakowaniu się na jakiekolwiek wyjazdy. Ale i tak najważniejsze jest samo działanie... Dla mnie ten produkt jest po prostu rewelacyjny! Już po pierwszym użyciu czułam, że moja skóra dobrze reaguje na takie oczyszczanie, a po tygodniu wieczornego stosowania widzę wyraźnie, że poprawił się stan mojej skóry. Mam mniej zaskórników i wyprysków, skóra jest gładsza (choć jeszcze długa droga przede mną) i bardziej matowa w ciągu dnia. Bardzo powoli, ale zauważalnie, zaczynają też znikać przebarwienia po trądziku, z którym zmagam się niestety (z różnym skutkiem) od czasów nastoletnich aż do teraz. Myślę, że produkt można polecić osobom z przetłuszczającą się cerą i umiarkowanym trądzikiem oraz bliznami potrądzikowymi. Osoby ze skórą suchą i naczynkową mogą nie być zadowolone ze względu na właściwości wysuszające. Mam nadzieję, że opakowanie wystarczy mi na długo :-) ale kiedy się skończy, na pewno jeszcze go kupię.


4 komentarze:

  1. Mi bardzo się spodobało to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też :-) Myślę, że nie mogłam lepiej trafić jak na pierwsze zamówienie, a listopadowe pudełko też zapowiada się nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat nie zamawiałam tego pudełka i najbardziej mi szkoda było tego pudru : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder bardzo fajny ale tak jak napisałaś moją cerę zdecydowanie wysusza, jednak aplikacja jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń