niedziela, 16 listopada 2014

Na ratunek stopom - złuszczająca maska z kwasami owocowymi

Kilka miesięcy temu kupiłam sobie maseczkę do stóp z kwasami owocowymi i bardzo chciałam wypróbować ją jak najszybciej, ale wiedziałam, że stopy po tym zabiegu nie nadają się do sandałków, więc dość długo czekałam na sprzyjający moment. Uznałam, że ta chwila właśnie nadeszła i jestem już po „kuracji” na stopy.


Specjalne plastikowe skarpetki z płynem zakłada się na stopy na 60 do 90 minut. Można na nie założyć swoje zwykłe skarpetki i w miarę normalnie w nich funkcjonować ;-) Pierwsze wrażenia są dość dziwne, bo chodzi się tak naprawdę w plastikowych woreczkach na nogach, które w dodatku są wypełnione płynem. Przy każdym kroku cała ta konstrukcja trochę chlupotała i dziwnie szeleściła, wywołując u mnie ataki śmiechu. Poza tym było mi trochę zimno, ale wszystko jest oczywiście do przeżycia.




Pierwsze efekty pojawiły się po czterech dniach. Zauważyłam, że w niektórych miejscach nieśmiało zaczyna mi schodzić skóra. Po kilku dniach proces bardzo się rozwinął i skóra ze stóp odchodziła już całymi płatami. Cały proces trwał około dwóch tygodni, ale moim zdaniem było warto! Nowa skóra jest miękka, a ja nie musiałam męczyć się z tarką do stóp. Produkt poradził sobie niemal w 100% nawet z pozostałościami odcisku, którego nabawiłam się chodząc po górach. Nie ma też ryzyka uszkodzenia skóry poprzez  nieumiejętnie używanie tarki czy pumeksu. Mam w zapasie jeszcze jeden zestaw i na pewno za jakiś czas powtórzę zabieg żeby podtrzymać efekty. Myślę też, że w okresie jesienno – zimowym ten zabieg na stałe zagości wśród moich sposobów dbania o siebie.

Kalendarium:
28 października – początek kuracji
1 listopada – pierwsze efekty (zaczyna schodzić skóra)
3 listopada – skóra schodzi płatami
14 listopada – koniec kuracji

Opis producenta:
Purederm Botanical Choice złuszczająca maska do stóp jest regenerującą oraz złuszczającą maską przeznaczoną do pielęgnacji stóp w postaci specjalnych skarpet. Usuwa wszelkie zrogowacenia w krótkim czasie oraz wygładza nogi w ciągu 2 tygodni. Papaja, cytryna, jabłko, pomarańcza i inne naturalne ekstrakty roślinne usuwają odciski i zrogowacenia, a ekstrakt z rumianku koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz