środa, 22 października 2014

Bingo! czyli o tym jak podczas dobrej promocji upolować kilka fajnych kosmetyków

Jak na łowczynię promocji przystało, od czasu do czasu śledzę różne profile facebookowe na których zamieszczane są odnośniki do darmowych próbek, zniżek i promocji. Jestem też zapisana do kilku newsletterów przesyłających informacje o konkursach i zniżkach. W taki sposób trafiłam na stronę i profil firmy BingoSpa Polska, która jakiś czas temu organizowała jedną ze swoich większych akcji promocyjnych. W skrócie: od podanego na facebooku momentu pierwsze 100 osób mogło zrobić zakupy za 50 zł płacąc za same tylko koszty przesyłki, natomiast kolejne osoby mogły zakupić kosmetyki z rabatem 50 zł przy minimalnym zamówieniu na 80 zł, czyli też w całkiem atrakcyjnej cenie.



Jedyną rzeczą do której mogę się "przyczepić" jest fakt, że system pozwolił wbić kod promocyjny teoretycznie nieskończonej ilości osób, dlatego zamówienie u bardzo wielu osób zmieniło swoją cenę już w trakcie potwierdzania adresu, albo co gorsza system potwierdził zamówienie na niższą kwotę, a na maila przychodziła faktura z normalną ceną. Moim zdaniem system powinien zablokować kod po osiągnięciu limitu 100 osób i odblokowywać kody z zamówień, które nie zostały potwierdzone przez powiedzmy 60 kolejnych sekund. Myślę, że wtedy użytkownicy byliby mniej rozczarowani, a sama firma miała mniej pracy przy anulowaniu zamówień.

Ja zdecydowałam się skorzystać z drugiej opcji, ponieważ nie przepadam za bitwą o pierwsze 100 kodów jeśli w promocji bierze udział prawdopodobnie kilka tysięcy użytkowników. Na spokojnie wybrałam sobie rzeczy, które mnie interesowały i złożyłam zamówienie z niezłą zniżką.

Mój koszyk zakupów:
  1. Czekoladowy koktajl do kąpieli - 14 zł
  2. Sól do stóp ze skłonnościami do pocenia - 10,60 zł
  3. Sól z mikroelementami Grejpfrut i Olejek Lemongrasowy - 2,99 zł
  4. Sól do kąpieli Toskańska Oliwka - 16 zł
  5. Maseczka drożdżowa do twarzy do cery tłustej - 10 zł
  6. Mleczna kąpiel z białą glinką i jogurtem - 7,90 zł
  7. Kolagenowa śmietanka pod prysznic - 5,90 zł
  8. Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią - 4,90 zł
  9. Żel pod prysznic z białą glinką i migdałami - 4,39 zł
  10. Borowinowy żel pod prysznic - 4,44 zł
  11. Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i magnez" - 2,55 zł
Wszystkie żele pod prysznic mają pojemność 300 ml, koktajl 500 ml. Duża sól ważyła 1 kg, a maseczka 120 g. Waga każdego z pozostałych kosmetyków to około pół kilograma. Zainteresowani mogą dokładne dane znaleźć na stronie producenta.

Cała wartość mojego zamówienia wyniosła prawie 84 zł + koszt dostawy 9 zł, ale po zniżce zapłaciłam za wszystko niecałe 43 zł. Biorą pod uwagę ilość zamówionych kosmetyków to naprawdę dobra cena, tym bardziej, że w mojej paczce znalazły się gratisy w postaci jeszcze jednego żelu pod prysznic i próbki serum kolagenowego.

Nie zdążyłam jeszcze dogłębnie przetestować wszystkich kosmetyków, ale ogólnie jestem zadowolona z ich jakości. Żele pachną obłędnie :-) drożdżowa maseczka trochę gorzej, ale można się przyzwyczaić ;-)

Myślę, że za jakiś czas pojawią się osobne posty w moimi opiniami i przemyśleniami na temat tych kosmetyków, zwłaszcza, że to jest mój pierwszy raz z firmą BingoSpa, chociaż prawdopodobnie nie ostatni :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz