piątek, 31 października 2014

Pudełka kosmetyczne po raz drugi...

I stało się ;-) Pisałam Wam kiedyś o moich pierwszych wrażeniach na temat pudełek ShinyBox i wspominałam wtedy, że chętnie wypróbowałabym również beGLOSSY. Planowałam zacząć od listopada. Zwykle w takich sytuacjach czekam na jakąś promocję i właśnie trafiła się jedna, więc mój pakiet rozpocznie się od spóźnionego października. Aktualnie przy zamówieniu pakietu na 3 lub 6 miesięcy (zaczynającego się od października) każdy może skomponować swoje własne, dodatkowe pudełko, wybierając spośród produktów przedstawionych na liście. Moje pudełko będzie składać się z 5 produktów (dwa pełne i trzy miniatury) i dwóch próbek, ale jego zawartością pochwalę się dopiero jak je otrzymam. Mam nadzieję, że produkty, które wybrałam będą tak dobre jak się tego spodziewam ;-)

Jeśli chcecie skorzystać z promocji, a nie macie jeszcze konta beGLOSSY dajcie znać, a ja wyślę Wam link polecający, dzięki któremu obydwoje dostaniemy promocyjne punkty Glossydots.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz