czwartek, 23 października 2014

Mój pierwszy ShinyBox... a właściwie dwa!

Kilka dni temu pisałam Wam, że skusiłam się na zakup trzymiesięcznego pakietu pudełek ShinyBox. Dzisiaj miałam podwójną radość: z naprawdę dobrego pudełka ThinkPink oraz pudełka niespodzianki, które było gratisem do zamówienia złożonego w weekend. Od razu się przyznam, że po cichutku liczyłam na to, że w ramach gratisowego pudełka archiwalnego trafi do mnie zestaw wrześniowy i udało się! Jestem zadowolona z obydwu zestawów i na pewno wykorzystam wszystkie kosmetyki, które się w nich znalazły.



Pudełko wrześniowe zawiera:
  1. Bioliq - regenerujący krem do rąk i paznokci (produkt pełnowymiarowy - 50 ml) - 15 zł
  2. Grashka - korektor cieni pod oczami (produkt pełnowymiarowy) - 21 zł/szt.
  3. Etre Belle - Mascara Lash X-Press and Hyaluronic (produkt pełnowymiarowy) - 100 zł/szt.
  4. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój - Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała - 50 ml (sugerowana cena: 28 zł/200 ml)
  5. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój - Biosiarczkowy szampon do włosów - 50 ml (sugerowana cena: 28 zł/200 ml)
Do tego było dołożonych kilka próbek z firm Sylveco i Barwa. Cieszę się z kremu do rąk, bo zużywam ich dość dużo i w szybkim tempie oraz z korektora pod oczy (nie potrzebuję go zbyt często, ale zdarzają się sytuacje awaryjne ;) ), jednak najbardziej czekam na wypróbowanie tuszu do rzęs, bo czytałam o nim kilka dobrych opinii. Na razie muszę wykończyć maskary, których używam obecnie. Na szczęście nie zostało ich dużo ;-)



Pudełko październikowe pod hasłem "Think Pink" nawiązuje do walki z rakiem piersi, a więc również niektóre kosmetyki są dość tematyczne:
  1. Norel - krem - żel ujędrniający do biustu, szyi i dekoltu - 75 ml (sugerowana cena: 55 zł/250 ml)
  2. IsaDora - pomadka Perfect Moisture Lipstick - kolor 148 Red Rush - 2.5g (sugerowana cena: 55 zł/4.5g)
  3. Yasumi - Puder do oczyszczania skóry (produkt pełnowymiarowy - 50 ml) - 49 zł
  4. Paese - odżywka do paznokci "Terapia witaminowa" (produkt pełnowymiarowy - 9 ml) - 18 zł
  5. Biały Jeleń - Hipoalergiczny płyn micelarny do skóry wrażliwej (produkt pełnowymiarowy - 200 ml) - 11,90 zł
  6. Prezent w postaci chusteczek zmywających lakier do paznokci marki Jelid oraz próbki olejków pod prysznic firmy Barwa.

Ciężko powiedzieć co najbardziej mi się podoba w pudełku październikowym, ale niecierpliwie czekam na przetestowanie pudru Yasumi i odżywki do paznokci. Pomadka IsaDora raczej mnie zaskoczyła, bo sama nie wybrałabym tego koloru, ale po nałożeniu na usta spodobała mi się. W razie czego mogę ją również złagodzić przezroczystym błyszczykiem do ust.

Jeśli chodzi o same pudełka, to niestety jedno z nich było dość poważnie uszkodzone, ale na szczęście w środku znajdowały się wszystkie produkty; nic nie zginęło ani się nie zniszczyło. W pudełku październikowym znalazł się również katalog produktów Norel oraz kartonik z listą kosmetyków i instrukcją samobadania piersi. W pudełku wrześniowym kartonik został zastąpiony przez zwykłe czarno - białe ksero :-P Myślę, że pudełka mają potencjał, czasami trzeba tylko przywiązać większą uwagę do szczegółów i będzie super. Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach ShinyBox znów pozytywnie mnie zaskoczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz