niedziela, 12 października 2014

A może by coś zmalować...

Najchętniej opisałabym Wam od razu dosłownie wszystkie rzeczy, które udało mi się zdobyć w zeszłą sobotę, ale chciałabym napisać też o tym jak dany kosmetyk się sprawuje. Z tego powodu trochę się powstrzymuję i piszę tylko o tym co już udało mi się przetestować.

Dzisiaj czas na ocenę lakierów ORLY. W moim posiadaniu jest obecnie 2 lakiery i baza - lakier nawierzchniowy w jednym. Wypróbowałam obydwa i nie potrafię zdecydować, który podoba mi się bardziej. Chyba po prostu każdy z nich pasuje na inną okazję i do innego samopoczucia ;)




Czerwony (Red Flare nr 20076) – bardzo ładny, intensywny kolor. Moim zdaniem elegancki, bardzo dobrze wygląda na długich paznokciach. Już pierwsza warstwa dobrze pokryła paznokieć, ale dla pewności nałożyłam też drugą. Nie wiem jeszcze jak długo będzie się trzymał; na razie mam go na paznokciach od piątku.

Brzoskwiniowy (First Kiss nr 20675)– delikatny, pasuje zarówno na randkę jak i codzienne wyjścia do pracy czy na uczelnię. Żeby uzyskać kolor, który mi się podoba, nałożyłam aż trzy warstwy lakieru; niestety tak już mam z jasnymi lakierami, że muszę ich nałożyć dość dużo żeby uzyskać zadowalający efekt. Lakier nałożyłam w niedzielę, do środy był bardzo ładny, a odpryski pojawiły się dopiero w piątek. Mimo, że paznokcie pomalowałam po południu to lakier pokryty topem okazał się zbyt miękki i następnego dnia musiałam go poprawić utwardzaczem Eveline 3w1.

Top 2 Bottom – podkład i preparat nawierzchniowy w jednym, ma za zadanie chronić lakier i przedłużyć jego trwałość. Nałożyłam go zarówno pod lakier jak i na niego. Jako podkład lub lakier bezbarwny jest ok, podobnie jak lakiery schnie bardzo szybko, ale nie utwardza lakieru na paznokciach, więc pozostanę przy moim wypróbowanym produkcie.

Ogólnie z lakierów jestem zadowolona, przede wszystkim szybko schną i długo się trzymają. Nie odpryskują po pierwszym umyciu rąk :) Ich zaletą jest również konsystencja i wygodna zakrętka z pędzelkiem. Zakrętki lakierów są gumowe, z wypustkami, co pozwala na wygodniejsze trzymanie pędzelka.

Producent rekomenduje stosowanie dwóch warstw. Pojemność lakierów to 18 ml, a bazy 9 ml. Cena to około 40 zł za lakier i 30 zł za podkład/top.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz